Wednesday, January 19, 2011

tak sabar thaipusam esok...

tak sabar thaipusam..bukan nak sambut lah..tapi tak sabar hari thaipussam sebab xsabar nak cuti esop..hehe..aku dan kawan-kawan ada plan baek punya sempena thaipusam nie..kite0rg nak g cuti-cuti malaysia..

bkan pergi batu caves smbut thaipussam taw....tapi g melaka bandaraya bersejarah..jejalan sesama kekawan...mesti korang ingat aku jakun kan..xpernah g lawat melaka pn..=((..arghhh..biarlah..at least, aku dpt pegy kan..pedulik org kate..nj0yyy!!!

disebabkan ketidaksabaran terlampau..kwan2 aku da search da googles MELAKA WONDERLAND..aiyayaya...


cam bdak2 tak gi sini..biarlah..kami memang budak2 pn...umur baru 12 kalau diterbalikkan..muahhaha

kamu, kamu dan kamu..!!doakan kami semua selamat sampai dan pulang ekk~amin.............

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

No comments: