Saturday, January 8, 2011

FIELDTRIP d mid valley!!!




hahahhahaha..(bmula ng ketawa y terbahak2)...

seperti biase awal2 sem bagi bdk U adelah time y mnghepikan..awat nye x hepi..duit masuk beb..aku pn apa lagi mngunakan peluang yang ada dgn sebaiknya laa..SHOPING ....!!!!!! (jgn tiru aksi ini yer..duit y kite dpt utk beljar n bukannya unuk sh0pim seska hati..:)..hahaha...

tanggal 8hb jan 2011 aku p shopim ngan my besties dr sk0la mnengah lagi kat mid valley..walaupun sekarang nie kami study berlainan U tapi kami still jumpa..never l0st c0ntact ..OK!!! ada paham..frens 4 eva...

aku pun xtaw la knape..kalau aku sh0pim ng dy0rang mesti aku xkisah sangat pasal duet..asal jep aku berkenan aku beli..nak taw kenape??? sebab diy0rg penghasut n0mb0r 1..xgune punye member...hak2..gurau jer teman2...sayang k0runk lbeyy taw..mmmuahhhh....

tapi kali nie sh0pim aku xbeli byk sgt pn..sem nie i need t0 spend my m0ney larh..T_T..ssdeyy!! nak taw knape?? sebab sem nie aku kena practikal..kalau kena kat kelantan tape laa..makan, transp0rt mesti parent ak yang tanggung..kalu kena practikal kt shah alam alamak makan ikan kering la hari..huahuahua.....

p mid semalam ng my besties smalam sgt best  ad chocolate fair..hajatnya nak beli laa sebijik dua utk h0usemate aku..tg0k harga y sebijik dua tuh FULLAMAKKK bapak mahalnya mengalahkan harga kasut playb0y yang aku berkenan tuh...last2 ak xbeli ape2 pun kt choclate fair tuh..makan tester jepp :)..hahahahha
kami cuma pegi jalan2 sekeliling mid dengan membawa dua2 belah kaki yang sakit n lenguh tetapi berlagak tidak rase apa2 kerana kecenderungan untuk bersh0pim lebey banyakk!!hahahha

nie pict y kite0rg sempat amik..hahah

dari kiri jie, zuri, anisn dayah n aku....

my besties..!!


dekat kdai y pnuh dgn bear....

pakwe zuri(y tgah bace msg) swuh cepat balik umah!!!haah

beli laa kami..50% off nie..hahahha

xpedulik 0rg y tg0k..ade kami kisah..mid nie atuk kami y pnyer taw...!!



lawa x backgr0und diye...hehehe


setelah tibe d rumah..aku dapati aku telah membeli beberapa jenis barang..aiyayaya!tp still under my budget..i like!!
FOS pnyer tshirt....murah2..bak kate anis..'bodo sgt kalau xbeli baju nih'..ak nie tade duet s0, beli y mrah2 jep..

rom pnyer blouse...i like!!

kasut y sdikit skema..utk dpakai p kuliah bsame2 baju kurung...

n sdikit brg2 laen lagi..haha


tamat lah sudah FIELDTRIP ptame d mid..hepi n fun c0z all my besties  n0t bc0z all da thing ive b0ught..love u..gembira smbil mnjilat jari!!!
tq al0t my dear..........:)

No comments: