Tuesday, January 11, 2011

sekitar photoshoot class...

assalamualaikum....
hari nie letih sangat2 kerana sesi photoshoot gamba kelas..letih kerana terpaksa bergambar di tengah panas selama hampir sejam!!!aiy0yo..xsuka panass!! sesi photoshoot nie diaturkan oleh budak kelas aku..so, aku ikut jer laa...

nie gambar yang aku ambil sementara menunggu photoshoot tu dilangsungkan....gune kamera biasa jepp..bukan DSLR..hehehe...

si FITRI y sengal lg mengal dari sem 1 lg...



macam2 miik muka...c0meyy jep bdk2 laki claSS ak nih...comeyy ker???

besama si ayu n si c0meyy..eneez n fiza..



badut2 terlepas dari sarkas...dr kiri j0e jambul, azhar, aeman ragitt!!

kami bbudak NR (non resident)..*awat muka aku cam nak b**** jepp*..hahaha

menunggu sesi photoshoot..lepak2 kat cafe dulu...



wajah2 y kepanasan tetapi tetap c0ol n fun...!!

xsabar nak tunggu gamba photoshoot tadi..bagaimana la muka aku..hahaha..cepat la abang cameraman!! es0p nak p goda la abang cameraman tu swuh dy edit cepat2 gambar tuh...hahahha..macam la dia akan tergoda kan..hahahha..Xsabar xsabar xsabar...!!!!

ape2 pun k0rang semua memang sportim tadi..sayam k0rang lebeyh...sayang abang cameraman yang macam faizal tahir tu ugak..haha

saya gembira menjadi sebahagian daripada AS229 (AS229 - BACHELOR OF SCIENCE (HONOURS) ENVIRONMENTAL TECHNOLOGY

1 comment:

Anonymous said...

salam,harap sgt2 awak rply..
study course AS229 - Bachelor in Science (Hons) Environmental Technology ni cmne ea?boleh x wat entri psl course ni.puas carik merata tempat tapi xde info.kalau boleh letak list subject spnjang 6 semester tu ke thnx