Monday, January 31, 2011

contest kami pose comey....

assalamualaikum....
kalau tak dipecahkan ruyung manekah dapat sagunya...siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya..hehe..sebenanya entry nie takde kena-mengena pun dengan peribahasa nie..

okeyh2..jom mulakan !!!
hari nie aku nak join contest yang dianjurkan miss comey nie (bukan nak bodek taw tapi adelah unsur tu sikit2)..miss amni empunya diri..aku di tag oleh cik titi..tq yep..


haa..ni banner dia..harus laa letak banner nie kalau nak join !

3 sang monsters bersama-sama 5 insan teraniaya..xD
ni gambar aku & classmate..hehe..pose kat ict shah alam...
hmmm..aku join contest nie sebab aku memang suka dengan benda-benda comey nie seperti tajuk contest nie..hehe..lagi satu aku extra tertarik dengan kecomelan hadiah nya..haha..menipu tahap lipan kalau ade yang cakap dia tak tertarik dengan hadiah tuh..nak-nak dengan henpon aku yang agak nazak sekarang T_T..haha

eh ! eh !
saye tag kamu yep...!!


habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

6 comments:

k_Own said...

wahhh chumelllll. ehemmm....

ain revival said...

@k_Own ::
wahh..
trlbey excite plak kn..
btw, tq ek..;)

amny.. said...

thnx join..;))

best of luck k...:DD

amni folo sini..

amny.. said...

btw,,

pix ni swett..

heheh..:DD

ain revival said...

@amny :: same2 yep...

btw, tq follow...=))

Anonymous said...

ainrevival.blogspot.com is cool, bookmarked!

[url=http://www.buzzfeed.com/bookie/unlock-samsung-blackberry-nokia-lg-motorola-an-39dn]unlock samsung[/url]