Saturday, January 22, 2011

isteri samseng....!!!


da baca da hariam metro hari nie..pasal isteri samseng tuh..hari2 sap maki hamun dek istrinya jep..tapi si suami asyik bersabar ..wahh..ada lagi kot lelaki zaman nie mcam tuh.kalau aku baek ceraikan dan kahwin lain....isterinya pun dah 10 kali mintak cerai...dah nushuz dah tu isterinya...dayuskah si suami tu??maybe sebab kerana sayang sangat so, xleyh nak melepaskan si isteri...

aku sedikit terharu membaca surat yang si suami tulis buat si isteri yang samseng nie....

Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang SMS kat member-member ofis abang cakap yang abang ni berpenyakit...
Abang sayangkan sayang
Walaupun lebih 10 kali sayang minta cerai
Abang masih sayangkan sayang
Walaupun sayang hina adik-beradik abang
Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang hina abang ada SPM saja
Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang gunakan kaki sayang untuk gerakkan badan abang
Abang sayang lagi
Walaupun sayang keluar rumah tanpa izin abang

Abang harapkan SMS ucapan kerinduan dari sayang
Ucapan kasih sayang dari sayang
Ucapan puitis cinta dari sayang
Bukan caci dan maki daripada sayang...

Sekarang hati abang dah tawar
Tawar sangat
Sayang faham maksud abang?
Takkan pasal tak angkat telefon sayang nak hantar macam tu?
Dah tu sayang kenapa hantar SMS kat adik- beradik abang?
Malu abang, malu sangat
Tapi abang sayang lagi... tapi bukan kepada sayang
Abang sayang kat anak abang yang comel itu
Bagi abang sayang sudah tak wujud di dalam hati abang

Tapi sayang jangan risau...
Allah SWT maha mengasihani...
Hari-hari lepas solat abang berdoa...
Berdoa kepada yang Esa supaya cinta abang berputik semula...
Supaya kasih abang kepada sayang bertaut kembali...
Walaupun hakikatnya abang sudah benci sayang...

Yang dikasihi,
Suamimu yang tercinta.

waaa..touching dow...xtaw sebab ape isteri die jadi samseng yang tahap lipan bagai nih..entah2 kena ubat guna-guna..?? celupar mulut aku..wallahualam...nak taw lebih lanjut...klik sini....


habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

6 comments:

khaifaiz said...

tu la bukti masih ada lelaki yg setia..

ain revival said...

@khaifaiz ::
yup2..harap rmai lagi lelaki yang camtu d luar sana..=))

aleen aiden said...

hu3.laki die nih kes rare jugak..mane nak carik?!hu3

lini hasnan said...

Subhanallah.masih ada lelaki mcm ni? syukur..

ain revival said...

@aleen aiden ::
1 dlm sejuta nih..tahap syang bini melebihi maruah diri sendiri...
arap dpt suami yang mcm ni nnt..lalala~

ain revival said...

@lili hasnan ::
hmmm..xsangka kn..
kental gler smgt si suami nie...
sabar tu myb kunci idup dye...:P