Friday, January 28, 2011

balik kampung nak jumpa mata air...

assalamualaikum...
2 hari tak update blog..bukan malas bukan apa...cuma bizi sikit dengan assgnment, isu-isu semasa n yang pentingnya busy dengan balik kampung..hahaha..perlukah?

aku da ada kat qlate sekarang...letih..7 jam dup dalam bus..tambah dengan batuk-batuk yang tak pernah sembuh...orang sebelah asyik dup pandang semacam je kat aku atas bus semalam..maaf yer kak, bukan niat saya nak bising-bising tak tentu pasal..jangan marah saya, marah laa batuk saya nie...hehe

sampai umah trus sembahyang subuh..hehe..solat jangan lupe yer..tiang agama tuh..n then aku tido sampai kul 11..awal tuh bangun...tu pun sebab mak sedara ak ada wat kenduri sikit, terpaksalah pergi tolong apa yang patut...sebenarnya aku just tengok-tengok jep...aku sampai jer semua da siap...tunggu untuk aku makan jep..jahatnya aku....=))

banyak nak di storimori kan..tp internet kat umah slow macam anak2 kura...

oh yep~selamat bercuti semua..
GONGXI FA CAI....hepi CNY...=))

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

8 comments:

ferra ferro said...

seronnnok cuti panjang , balek kampong ! =) slamat bercuti ! =D

shahjiehan said...

nk ikot!!

ain revival said...

@ferra ferro ::
hehe..tq ek..Gonxi Fa CAi~

ain revival said...

@shahjiehan ::
hehe..jom lawat qlate =))

Anonymous said...

selamat bercuti snow white!

Eazy Izzuddin said...

oh selamat bercuti hehe
xD

ain revival said...

@Anonymous ::
misteri btoii kamu..
btw, tq ek!

ain revival said...

@Eazy Izzudin ::
thanks yer..
hepi holiday gak =))