Sunday, January 23, 2011

philosophy itu membunuhku..=((

kamu taw x ape itu philosophy...??senang cite dalam bahasa melayunya adelah falsafah...sem nie aku kne amik subjek tu..Phylosophy of Science...tensen weyh blajar subjek nie...dah la 2 jam clas..start kul 5 petang agi tuh..tambah-tambah dapat lecturer yang suara mendayu-dayu macam ramli sarip puasa 1 minggu...siyessly, aku sangat tENSENNNNNN..waaaaaaaaa!!

pendek kate ketensenan aku bertambah apebila assgnment untuk subjek nie aku belom siapkan walau secebis ayat pn..aku x reti la berfalsafah bagai ni..aku bukannya aristotle..aku bukannya macam bertrand russell dan margaret fuller...fuhhhhhh...panat aku buke note cari name2 nie untuk ditulis..hahahha

my assignment berbentuk ::

 Knowledge is power.
Sir Francis Bacon (1561 - 1626)Religious Meditations, Of Heresies, 1595

lecturer aku suruh explain or  apa pandangan aku tentang dis quote..disebabkan aku x berapa berseni dan tak pandai berfalsafah bagai nih so, aku tak reti nak huraikan perkara di sebalik quotation nih..hampeh..dah la nak 1 page..ape la aku nak tulis nanti..=((

muka aku akan bertukar camni la kalau tensen!!
harap2 malam nie SIR FRANCIS BACON hadir dalam mimpi aku dan bagi idea camne nak tulis benda nie...lagi baek jika aku bgun tido da ciap 1 page benda nih..ahhh..stop dreaming la ain..dasar pemalas !!gulp..

sape2 yang nak tolong wat bnda nih kat aku aku belanja dye makan ABC FRADOO kat seksen 2..muahhaha...

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

2 comments:

LiyanaSaad said...

cayok2..=))

ain revival said...

@yanarab :: tq2..
sdg berusaha nie..hehe