Friday, January 14, 2011

jom makan kat GASOLINE..!!

arghhh..da pukul dua lebey..mataku masih besar seperti mata ikan lolong lagi..ni mesti sebab aku da overslept petang td..aiyayaya...tengah2 pagi yang hening lagi sunyi nie tibe2 aku terdengar satu bunyi yang agak familiar..agak menakutkan bunyi tuh..alamak!!bunyi tu dari perut aku rupenya..pandai menyanyi rupanya perut nie..enak2 jep ko mendendangkan lagu keroncong untuk ana ekk...LAPAR..!!!!


waaaa..mula lah aku teringat kat nasi belacan kt GASOLINE...korang pernah makan tak kat situ???meh aku storym0ry ckit...hehe...


aku baru jep p makan situ semalam..tempat tu gler unik taw...penuh dengan lanun-lanun dan perkakas lanun..dah la aku peminat setia Pirates Of Carribean..memang kene lah tempat tuh ng selera aku..naseb baik Kapten Jack Sparrow xde..kalau x mmg aku akan tinggal kat situ da..xmo da balik..restoran GASOLINE terletak kat tingkat atas sekali Sunway Pyramid..area Asean Venue..


tagline gasoline...

dye bunyi bell..ding dong...!
 nie dy punya alarm..haha..alarm la sangat..kalau korang nak bayar bill, nak order just tekan jep benda tuh..insyaallah...t dy punya pelayan akan datang...selagi pelayan dia x pekak laa...huhu..lancang mulut aku nih..


tengah tungu order nih..:)

 restoran nie ada dua tempat taw..1 yang sediakan meja dengan kerusi sekali..tapi kiteorang makan kat dalam..kat dalam dy puny tempat makan ala-ala jepun...xde kerusi..duduk pun just berlapikkan bantal busuk..naseb baek x tumbuh bisul..haha..tengok!!meja dia pun still bertemakan pirates..siap dengan peta segala..harta karun pun ada..kaya kaya!!


ini air kami order..lupe laa nama apa..xsempat nak hafal..pnjg sgt.

belacan chic rice..kalau x cilap aku laa...

nie la muka2 y makan kat gasoline..;)
nie la pintu masuk gasoline...
siyessly..best sangat !! p la makan kat gasoline..nescaya anda sangat puas hati..layanan dia yang tip top !!
pelayan dia da la menarik, tertarik, da bomb lagi tuh..hensem n comey2 jep..ciap pakai baju pirates lagi...muahaha..t nak makan jangan lupa ajak aku sekali ek..haha..


habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

8 comments:

HaNa Hani said...

aha..ader kat ts gak
nak try p tkot mahal sgt
how the price?
kalo mahal sgt tggu makan ngan famili jerla

ain revival said...

hana honey :: dekat i-city shah alam pn ade...
try laa..harga dy pun ok..
xde la mahal sgt pn..
g mkn taw..:P

mohd zhafri said...

cm best je....nak kne tunggu balik umh bru dapat g...aduss...lmbt lg r cmni...haha

ain revival said...

best laa..
knape kne tggu balik umah dulu baru dpt g?
t nk g jgn lupe ajak tw hehe:P

mohd zhafri said...

psl ade kt johor...umahnye kt ptrjya...haha

ain revival said...

@mohd Zhafri :: owh..patut laa~
tape..t cuti CNY kn..
t p mkn laa yer :P

None said...

waa, cam best je, asal tak perasan pasal restaurant ne, hehe..ika pernah g 2kali je kat sunway tu...kena try neh=)

ain revival said...

hehe~atas skali kt sunway..kt area ASEAN VENUE..y ad kdai kecik2 tuh..try ah..
kat ict shah alam pn ad..=))