Sunday, January 9, 2011

AJL 25..

sape tg0k AJL smlam..sape tg0k angkat tangan tinggi2..hahah..mesti ramai  tg0k..dan mesti ramai gak yang mngkin tak berapa suke dgn pemenang2 AJL thn nie kn..hahaha..

AJL tahun nie aku tg0k kt umah sewa aku ..hmm..tahun lepas pn same jep aku rase..sperti biasa aku tg0k ng h0usemate2 aku laa..dgn keadaan TV y v0lume nye sangat kuat seperti volume dkt GSC..actually tv rmah aku r0sak bc0z v0lume ny xleyh dikurangkan..hahah~macam2 laa...

as usual b4 AJL start..aku akan meneka sape y akan menang..kali nie aku teka black yang menang dgn lagu drama king..hahaha~tekaan aku bt0l kn..tp black dpt tmpat kedua jep..:(

pemenang tmpat ke-3 & v0kal terbaik...

hmmm..siyesly aku x sangka langsung dy nie b0leh mnang..aiyayaya..xsuka xsuka xsuka !!!.tersangat la kuciwa..member2 aku pun ramai sgt yang x puas hati..ad0ilaaa..seribu kali mengeluh...

faizal tahir-pemenang untuk persembahan terbaik..



faizal tahir aku rase sangat layak untuk menang semalam..perghh..giler best dia punya persembahan..meletup2..magika..hahaha..tapi aku lebih suka persembahan dia untuk lagu selamat malam c0mpare ngan lagu hanyut..t0uching giler persembahan dia..penuh dgn mesej...penont0n pun siap bangun lagi slepas persembahan dy..kagum si0tt..kalau dy y menang mesti ramai yang lbih puas hati kn..xgitu ehh..??hahaha

tempat ke-2..black n meet uncle hussien
0wh2..lagu DRAMA KING..!! i like..walaupun x menang tmpat pertama , tempat ke-2 pn 0k laa..aku suka sangat2 lagu nie time mula2 lagu ni release dulu..hahha..tapi skrang da b0ring da..huhuhu..nway im hepi bc0z lagu nie menang gakk...


                                                                        JUARA AJL 25..


                                                                        JUARA AJL 25..


                                                                        JUARA AJL 25..


                                                                        JUARA AJL 25..

jeng jeng jeng jeng !!!!

juara AJL 25 - ana rafalli

siapa sangka..tuah ayam nmpak di kaki..tuah manusia siapa yang tahu..mesti ramai kan y xpuas hati dia nie menang..hahaha..aku pun terkejut gak bila tibe2 dy diumumkan sebagai juara..rmai si0tt y xpuas hati..cian gler k0t..ak tmpg simpati..baik kan aku..hahahha..tapi lagu T)LONG INGATKAN AKU y dy nyanyi boleh tahan laa..

member aku ciap pakai kebaya ag kononnya nak meraikan kemenangan ana rafalli..hehe..c0meyy jepp!!

tg0k..!! kn aku dah kate rmai y dengki dy nih menang...!!




sabar yep ana rafalli..idup nie x selalunya indah..kadang2 kite d atas, kadang2 kite d bawah...tr0skan usaha anda..krangkan kontroversi..tingkatkan prestasi..hehehe


....................................................................................................................................................................

tamat suda AJL 25..y da menang tuh tahniah yep..kepada yang x puas hati dgn keputusan juri tuh buat2 la puas hati..hanya juri jep y sedia maklum kenapa dy0rang leyh jadik pemenang..juri kan arif lg laksamana...clap2..saksama..baru bt0i..!hahaha..xpuas hati gakk??? k0 sendiri laa jadikk juri!!!hahahhaha

3 comments:

apezs shah said...

itulah mungkin ini adalah rezeki dia. jadi kita redha dan berikan peluang utknya..;)

apezs shah said...

apezs dah follow here...;)

ain revival said...

hehe~taw tape..tak semestinya baru x berkualiti kan...

hehe..tq f0llow yup..
im new bl0gger..mnx tnjuk ajar :P