Wednesday, June 15, 2011

messages !

Assalamualaikum..





Korang pernah terima tak mesej macam nie? Aku kalau tak terima mesej ni satu hari memang tak sah. Dah la banyak. Rasenya inbox telefon aku penuh disebabkan mesej-mesej ni la.

Rasa nak marah bila ada mesej tapi bila buka mesej yang tidak berguna. BENCI !

Nak nak si KOLONY ni. Purata 1 hari 5 mesej dia hantar kat aku. Bajet macam retiss la ramai yang nak kawan dengan aku. Aku nak stopkan application ni tapi aku tak reti la plak. Tapi KOLONY part of Celcom. Aku tak tahu kenapa Celcom boleh hantar mesej ni kat aku. 

Kalau ada orang celcom yang terbaca entry ni sila jangan hantar mesej sebegini kat aku. Ni nombor aku 013-#######. Kenapa aku taknak mesej nie? ANNOYING tau tak !

p/s : Dalam masa 3 minggu kredit aku tak habis pun 10 ringgit. Percaya tak?

43 comments:

Lieyda said...

a'ah,serabut kn.nsib bek xreg kolony tu.hehe

muhamad hanif said...

hohohoho..

nnt aku mesej love-love eh ?


HAHAHAHAH

Fyqa said...

cam saket gak ble dga bunyi msg tup2 msg tu yg kua. adehhh

tieykah said...

haha.aku guna KOLONY.bleh buat2 msg tyme xde kredit.tp yg mesej jiwang tu,memang tak boleh blah la

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

seyess..benda nie sgt2 annoying. ade tu lg best, siap dpt sms 'syg..nak tgk pic seksi? taip S** send ke 33333"..ok..rase cam nak lepuk je sape yg anta..demn..

cik myrha said...

mmg annoy giler kalau msj2 tu yg kluar kan :)
ingatkan sape lah yg duk mesej..hehe
>cane ley jimat sgt kdt tu? :)

ain revival said...

@lieyda :

haha..tw xpe..x tw nk buang camne kolony tu~

ain revival said...

@hanif :

okeyh..nnt aku tggu msg luv luv ko tuh..

HAHAHA

ain revival said...

@fyqa : lagi sakit bila nfon tu jauh dr kite.penat blari tgok2 msg tu jep y smpai..HAHA

ain revival said...

@tieykah ::

aku tak reti la wey camne nak buat msg dgn KOLONY nie..haha

ain revival said...

@khumaera ismail ::

haha..agaklah..ade gak y anta msg lucah gitu..bajet kite layan nak anta msg gitu..haha

ain revival said...

@cik myrha ::

haha..taw tape..

tade boyfren mmg jimat kedit..tu rahsianya~haha

aleen aiden said...

yup2.kekadang rase nak maki pon ade.hu3

UYC said...

mmg hampeh la sms auta mcm ni kn >.<

fRaMe+LenSeS said...

sangat menyampah dapat msg camni. seyes..

ain revival said...

@aleen aideen ::

mmg kena maki..tapi dlm hati jep mampu..haha

ain revival said...

@UYS :

kalau join dpt duit ok la ugak kan~

ain revival said...

@frame + lenses ::

semua orang mnyampah kot!

d_LA said...

plg annoying yg suruh lyn video yg bukan2..huhu

ain revival said...

@d_LA ::

haha..yang tu mmg laa..igt kite layan la tuh..HAHA

apik pehe said...

wahh..rm1o hengget tak habis dalam 3 minggu..bagi kt apik jer la

dj mudd said...

kolony la baguh ain...KDING KDONG..tp bagi ore xdok kreditla..hahaha

~NajiLaA~ said...

ON cinta lah.ON gempak lah.ON tah brp jenis ON tah.very annoying la all these..do we really need em?i dun think so..but they just dun get it.honey,i pn received text cmtu everyday.haha.

i'm impressed ur credit x hbs pn RM10 in a week.swtich place with me pls? :D

yott said...

3 minggu x habis kredit? waah..mmg jimat cermat anda..;)

Pink Frogy said...

mcm mn nak cancle sume tue ek?? btul2 semak..

dj mudd said...

@pink
stop all suda...

XIX Dragunov said...

<--- dah sebulan kredit rm5 turun singit je, caye x?

Arpiiz said...

hehe, kita guna maxis je..^^

lilypelangi said...

sy pon selalu dapat msej cm tu .

serabut jer !

hoho , jimatnye awk *wink2*

Yuyu Zulaikha said...

comey nye :)

Raji and Yeen said...

hahahah taw xpe
tensyen je kalau dptmsj cmtuh ;D

ain revival said...

@apik pehe ::

wakkluu..aku smpan utk masa dpn tuh..haha

ain revival said...

@dj mudd ::

x ok lgsung laa ..x reti gyna la icik naja!

ain revival said...

@najilaa ::

pernah 1 tahap tu nak pijak jer fon tu..

hoho..xleyh switch la dear..kalau bleyh pn i x nak laa..hehe

ain revival said...

@yott ::

x taw nk kol n msg sape T.T

ain revival said...

@pink :: taw x pe..semak sesangat~

ain revival said...

@dj mudd :: haaaa..nak ngorat la tu..marah ko kak ipar weyy..haha

ain revival said...

@XIX ::

haa..nie bodek akak Celcom ke hape nie??gtw tips ckit

ain revival said...

@arpizz :

syglaa nk tukar no nie..nnt byk keje..

ain revival said...

@lily pelangi :: xdenya nk jimat..da x tahu nk kol n msg sape..dup umah gune fon ayah,,HAHA

ain revival said...

@yuyu zulaikha ::

wahh..yuyu dtg komen..OK..BANGGA !

:)

ain revival said...

@raji n yeen ::

ko tensen aku lagi laa !!!

dj mudd said...

macam mana mau guna ain kan pakai maxis..hahaha...apala lu ni..:p