Tuesday, June 28, 2011

#3 Wordless Wednesday - Haunted House


24 comments:

tieykah said...

Tkotnyewwwww~

Anum said...

cantiknya umah nie

muhamad hanif said...

P E N A K U T !!!


kahkakhakhakahkah!!

~NajiLaA~ said...

erk..ktne plak ni?serammmm...

amir aizat said...

kampung, mmg takut lah kan.hehe

nurul nadia nasir said...

rumah kak limaHH!hihi

Abu Huzaifah said...

hoho... kat luar nmpak mcm berhantu... kat dlm mesti mcm banglo kan... haha

mrs.asrafovic said...

ni umah niyang rapikkk nih..

HAHA~~~

mcm serammm...:D

kwasan dpn umah 2 klau wat poco2 pon orite tuh~~

hehhee~~

Mohd Yusuf said...

siang nmpk cantik, mlm nmpk seram....ha3

Raji and Yeen said...

weh nape tangkap gambar rumah makcik aku ni?
lol

apik pehe said...

aaa..kat mane tu?

ibnubaba_04 said...

auuuww..tatutnya tenok umah ni

Green Apple said...

hanya gambar.. tp serrrrammm...

GaRy™ said...

uih... bez ni kalau main pondok2... muahahahaha

ABU said...

aku nmpak hantu kat sana..huuuu

Terbelog said...

petak je tgk he3
folow kamu

Muhd Aizie said...

environment rumahh okay jee . hahah . best la .
menyeramkan ke ? tak nampak seram ponn . hahah

amna said...

smart je rumah tu, mcm bukn rumah hantu ^^'' heheehe

alif haris said...

eh rumah tinggal ke ?

adan said...

sesuai sgt outting kat sini.. seram sejuk okay..

Nour Akmal said...

eh..rmh kat mne ni ek..?mcm pnh ku lihat..huhuhu

cikmemy said...

ni kalau buat photoshoot ni lawa ni..klasik..hehhee


ade antu pe kat situ dear?cecite.cecite...hehehe

deeya said...

macam sejuk aje rumah tu .. jom kite camping kat situ nak tak ain ? jom laaaah !!

aleen aiden said...

wuuuu,mcm ngeri juga..hu3