Tuesday, February 1, 2011

kau lembab macam kura-kura...!!!

waaaaaaaaa...ain berada dalam tekanan perasaan sekarang...dah takat boiling point da nih...internet kat umah macam anak kura-kura baru nak belajar berjalan...hampehh betoi laa...semalam pun agak lembab smpai aku da tersilap komen bagai..hehe..lucu dan memalukan...tapi hari nie tahap kelembapan dah sampai tahap maksimun da...


malas nak tulis apa-apa hari nie..malas nak komen mengomen apa-apa hari nie...malas nak tengok apa-apa hari nie...malas nak surf apa-apa hari nie....


saya merajuk...!!!!!


tgok! kan aku dah muncung tuh~
adoiyyaa...nak upload gamba nie pun lame..abes nasi sepnggan aku makan tunggu gambar nie berjaya di upload...asenya cam malas nak update kat kampung..tunggu pergi kat shah alam baru update laa..mungkinkah??


yang pentingnya sekarang  SAYA MERAJUK...!!



habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

4 comments:

Muhd Aizie said...

hye ain , aku tak pandai pujuk . tapi nak cuba memujuk boleh ? HAHA .

ain revival said...

@Muhd Aizie ::
hye2 !! try ah pujuk...
tp asenya da terpujuk dah...tgok!
aku da stat komen mengomen da..aiyyaa~

mirmo said...

hahaha...
fadz punye tenet lg lembab...
mcm kura2 cacat jer...
huh!!! nak majuk gak leh???

ain revival said...

@mirmo ::
naseb kite same..haha
tp y fadz pnya dsyat ag laa..
kura2 cacat tuh~
lg parah..