Saturday, February 5, 2011

jom tido lewat bersama-sama malam nie..;)

oh ! oh! oh tidakkkkkkkkkk! banyaknya assignment tak siap lagi....so, sekarang tibe masanya untuk siapkan kerja yang terbengkalai macam bangkai lipan tuh..hari nie misi aku nak siapkan kerja yang kena submit esok...


padan muka aku kan...cuti seminggu pergi perpoya-poya...sekarang terima lah akibatnya...
malam nie kompem aku stay up..dan kompemnya mesti ramai pelajar U macam aku kan..;)
tolong cakap YER..!!

saya memang suka last minute punya kerja...!! lalalala~

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

4 comments:

Ermizi Muhamad said...

sama sahaja! jom kita gegar malam ni . haha . cuti tak buat ape2 ae? sama la kita . hehe . =)

gud luck oke

ain revival said...

@Muhd Aizie ::
hehe..jom2!!
buat jep..tp lbih byk besuka ria ag~

gud luck ugak!!

annur said...

same lah.. tak suke tapi terbuat.. huhu..

ain revival said...

@cik sNoe :: tw takpe...
terbuat kan :)