Wednesday, February 2, 2011

saya mahu jadi pramugari bile besar nanti...

sekali sekala mengimbau pasal zaman kecik-kecik dulu best gak..hehe..
tiba-tiba bangun dari tido tadi aku teringat tentang cita-cita aku dulu...


masa sekolah rendah dulu cikgu tanya pasal cita-cita...aku pun cakap la cita-cita aku nak jadi pramugari..pramugari kan lawa-lawa..comey jep pakai baju kebaya tu..tiba-tiba satu kelas gelakkan aku lepas aku bagitahu cita-cita aku tu..aku pun tak tahu kenape..maybe sebab cita-cita aku laen dari yang laen kot...


selepas kejadian hari tu kalau ada cikgu yang tanya pasal cita-cita aku akan cakap nak jadi doktor atau cikgu walaupun tersemat dalam hati aku nak jadi pramugari..takut kawan-kawan aku gelakkan lagi..haha..malu laa...


sekarang aku da besar...dan sekarang baru laa aku sedar nape kawan-kawan aku gelakkan aku dulu bila gitau pasal cita-cita aku..kanapa??hehe...tentulah sebab aku nie pendek..dalam kelas dulu memang aku y paling rendah..muahaha..cuma aku jer yang perasan..nak jadi pramugari konon...nape la aku boleh tak tersedar dulu..tak pasal-pasal kena ejek..=))


cun x??haha..(diambil dari pakcik google)
sekarang aku da ada cita-cita len da..hope lepas grad nanti aku dapat jadik safety and health officer..ape tu?? check google nanti ek .:)

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P





4 comments:

ShafiqIzwan said...

insyaallah. usaha tangga kejayaan. hehe.

ain revival said...

@shafiqIzwan :: btoi2..!!
hehe..

ferra ferro said...

doa yg terbaik tok u ! =D

ain revival said...

@ferra ferro ::
thanks a lot dear...:P