Saturday, February 12, 2011

petua untuk sejukkan kulit kepala yang paling senang dan free..


assalamualaikum...
hari ni aku nak kongsi petua orang dulu-dulu...semalam housemate aku bagitahu petua nie waktu kiteorang tengah borak-borak pasal rambut..
dia kata kalau nak bagi rambut ( kulit kepala ) kita tu sentiasa sejuk..sila amalkan petua nie..
bila kita potong rambut tanamkan rambut kita di bawah pokok pisang...insyaallah jika diizinkan Allah kulit kepala kita akan jadi sejuk..aku pun konfius apa kena mengena rambut dengan pokok pisang ek?ish3.

baru-baru ni terasa kulit kepala aku panas jep..mungkin dulu-dulu aku pernah tanam rambut kat bawah pokok durian...=))

4 comments:

misluvcoklat said...

erk, betul ka ?
saya klu gnting rmbut cina salon tu taok dlm tong sampah je kot.
HAHA!
patot la panas je :P
HEHE ;)

ain revival said...

misluvcoklat :: hehe
tak tahu lah sejauh mana kesahihannya...
so, lepas gnting rambut jangan bagi amoi tu buang dalam tong sampah ekk..try tanak kt bwh pokok pisang..hehe

myma said...

sy ckp klw tanam rambut bawah pokok durian, rambut bercabang2. hahah

ain revival said...

@myma::
cerita pasal cabang2 nie..teringat pada member sorang yang rambut dia ada bercabang tiga..
dasat3...lalala~