Friday, February 11, 2011

BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY

kali nie nak join segmen Abang Ben lagi ..jujurnya baru semalam aku tengok VLOG yang abang ben ni...kagum beb..!!nanti nak jadi macam beliau .hehe..sesape yang nak join boleh klik sini...


pendapat aku tentang vlog ni ::
VLOG ni mengandungi pelbagai intipati yang berguna kepada blogger di luar sana...tips-tips membuat blog yang berguna di samping niat kita ketika berblogging... kepada newbie macam aku VLOG tersebut boleh dijadikan garis panduan untuk meneruskan perjuangan aku untuk terus berbloging ...pelbagai input dan info-info menarik yang harus diikuti untuk menjadi seorang blogger yang cemerlang, gemilang dan terbilang...dalam vlog ni jugak BA turut bercakap tentang masa..terlintas di fikran aku apa yang aku buat masa lapang? fuhhh..bayak masa aku yang terbuang..pentingnya menghargai masa..yep..masa itu emas..
pentingnya jaga kesihatan gak..badan kuat, badan mantap ramai orang kejar...lalala~


pendapat tentang 1 tube pulak ::
sangat berbangga kerana 1 tube adalah milik Malaysia..berarap agar http://www.1tube.my/ dikomersialkan untuk kegunaan antarabangsa...biarlah suatu hari nanti Malaysia berbangga dengan produk sendiri dkenali oleh masyarakat dunia dan digunakan seantero dunia..
mungkin banyak lagi yang perlu dipertingkatkan dari segi kelajuan dan kualitinya..:)


jika diberi pilihan adakah anda ingin terlibat dalam VLOG...
nak ! nak ! nak! berbangga jika aku dapat join..pengalaman harus dicari kan..lebih-lebih lagi jika ramai yang tengok video aku pulak lepas nie..lalala~


p/s ::mau cari boyfie yang body macam abang ben..muahhaha

4 comments:

aliarosli said...

carikan tok bun sekali boleh??

hehhe

terjah dari BA

ain revival said...

@bun ::
haha~
boleyh saje..
t untuk ain dulu laa~

Muhammad hamizan bin yusof said...

amboi..yg penting hati tau..bukan body...*padahal jeles ngn BA

dr BA jugak

ain revival said...

@MUhammad hamizan bin yusof ::
alaa..gurau-gurau ajer laa...
hati mmg la penting kn..
hehe~