Sunday, February 6, 2011

euwwww..menyampah tapi seriously sangat comey...

assalamualaikum...
sering tak dengar korang punya member-member sebut 'euwwww'..cakap sikit jep tiba 'ewwww' situ...'ewwww' sana...'ewwww' sini...apa pendapat korang dengan perkataan 'ewwww'...??comel , gedik, nyampah....??

hehe..tapi lepas tengok video nie mesti korang rasa sangat comel...sangat comel orang yang wat video nie..maybe ada kalangan korang yang dah kenal kan...

jom tengok...ewwwww~


aku dan member-member dah beberapa kali tengok dan beberapa kali jugak lah kami gelak....hahaha

habis suda..aku menulis dengan hati yang tulus mulus yer..lahir dari hati setiap sanubari n seluruh abdomen aku..:P

9 comments:

nad_ira said...

xley tengok lorhh...

nad_ira said...

dah ley tgok dah..haha..smgt giler wt video neyh..spe ek??

ain revival said...

nad_ira :: hehe..
lawak kan..dy byk wat vdeo..
p kt u tube ade byk jep~
ni blog dy~

anakazman.blogspot.com

nad_ira said...

suke slang bi dye...

ain revival said...

nad_ira.::
memeng ah..
dy budak tesl kot..
hehe..da usha ad~

Rose said...

dia bercakap bukan suke-suke.. tapi ada nilai dia sendiri.

ain revival said...

@rose ::
btoi betoi betoi..!!
:)

Qaseh ElyaNas said...

eeuuuwwww hheheheh cool ^^

anyway nice blog ^^ jom sggh blog vee & folo vee/ komen entry vee :) nnt vee folo awak k ^^

http://elyanas.blogspot.com/

ain revival said...

@Qaseh Elyanas ::
hehe~
memang c0ol...

orait..t ain jln2 blog awk nnt~