Sunday, May 29, 2011

GA Header & Template Blogspot!

nampak tak banner tuh...kali nie aku nak join GA oleh icik Aliff empunya blogger berdomain www.alieff.com.

wahai icik allief..

---> saya dah jadik follower untuk blog nie..dan pastinya saya tidak mempunyai mana-mana domain sebab takde orang nak bagi free macam yang icik dapat..hehe..so, im still loyal with BLOGSPOT...

---> for sure saya dah tepek besar-besar poster GA nie..

---> header / template idaman :

1) pentingnya simple dan sedap mata memandang
2) kaler biru di utamakan..fun and cool okeh
3) tak perlu kartun-kartun segala.cukuplah sekadar ada gambar ain sebijik kat header tu..like ur header..dapat yang ala-ala gitu pun OK!
4) template pun same..nak yang simple tapi kene ada dia pnya tarikan..:)
5) yang selebihnya depend on ur creativity... i can count on u rite..? kui3 ( cehhh, bajet dah menang kan)

--->sebab kenapa saya patut MENANG :

1) tepat pada masanya, tepat pada ketikanya, tepat pada waktunya saya memang nak tukar wajah blog       saya yang telah lama tak disolek mahupun di make-up kan...:)

2) same jugak dengan reason yang pertama tadi..saya memang nak tukar whole of da body of my blog..asenya memang tulah satu-satunya sebab nape saya nak join GA nie..takde sebab laen melainkan ini satu-satunya..hehe..nampak macam desperate sangat but this is a reality...biarlah....

---> mau tag : @cik ceribdk manis

p/s : untunglaa kalau tuan hamba sudi me make-up kan saya punya blog..kalau menang nanti ain belanja coki-coki mau...rasuah sikit :)

jom join GA nie ...klik SINI..





No comments: