Monday, March 21, 2011

rinduku pada mereka hanya Tuhan yang tahu..

assalamualaikum..
.......................................................................................................................................................................................................................................amik mood kejap..hehe
okeyh!! be serius...

tadi masa aku balik kelas aku buka laa facebook..banyak la pulak notification...tengok tengok banyak gambar yang di tagged oleh abang aku..gambar dia dan family  aku yang laen pergi picnic...geram betoi...nak marah pun ada..kenapelah dieorang pergi berkelah tanpa aku di sisi..ini tak adil..tak aci..kalau picnic kecil-kecilan aku tak kisah sangat pun..tapi kalau dah ajak makcik pakcik, sepupu sepapat yang laen memang aku jeles...siap barbeque segala..yang tak tahannya botol kicap pun nak tagged nama aku ke??? geram!!
tengoklah gambar-gambar mereka berpoya-poya nie...

sengaja menjelaskan aku dengan aktiviti sebegini rupa..yer..korang bjaye wat  adikmu jeles T__T
tapi kejap jep aku geram..bila aku tengok semua muka-muka yang tak secomey aku dalam gambar tuh..tiba-tiba perasaan aku jadi sayu..tiba-tiba aku rasa nak nangis bagai...baru aku sedar rupa-rupanya aku sangat sangat sangat merindui mereka...rindu dengan pelukan mak aku...rindu dengan suara ayah aku..rindu dengan abang-abang aku yang selalu pukul aku dengan bantal...rindu tengok cerita Naruto bersama-sama abang2 aku kat depan TV..rindu dengan kakak aku yang selalu cubit aku waktu aku kecil-kecil dulu..dan sekarang aku yang cubit anak dia..what goes around comes around..HAHAHA (gelak jahat )..tak abis lagi berbicara tentang rindu nie..aku rindu ugak dengan kerenah yang comel anak-anak buah aku walaupun kadangkala menyakitkan hati....tak lupa kepada arnabku kat kampung..ain rindu kamu jugak si comel...

rindunya degan anak2 buah aku yang ramai nie..su ain sayang kamu taw..

wahhhhh..sensitif nya aku malam nie..nie semua salah abang aku..hmmm..sebenarnya aku sedikit jeles dengan housemate aku yang nak balik kampung weekend nie..kalaulah umah aku dekat macam diaorang mesti aku dah terbang balik jugak weekend nie...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........terpaksa gak redha dengan ketentuan...walaupun jauh di perantauan (bajet dup oversea) aku tahu kasih sayang kami sekeluarga tak akan putus sampai bila-bila..i luv u..u pun luv me ugak kan...:

dear korang-korang kat kampung ::  ain sedang merindui mak, ayah, abang2, kakak2 dan si anak buah yang kecik lagi comel di kampung.....ain nak balik..!! nanti ain balik bulan 5 nanti kite pergi berkelah lagi ek..:)

diorang barbeque etak gajah nie ugak..btambah jelesssss!!!hmmm..nak!!



10 comments:

apik pehe said...

aaa..senget pale apik bile duk tgk gambar pertama..hehe

Raji berkata said...

owh memang lah
ak yg tgk pun dah jeles
kau apatah lgi
hahaha etak gajah?
lala eh tuh

Mohd Effendi said...

abiskn masa dgn family. lama rsenye xdpt wt cmtu. hehe

ain revival said...

@apik pehe ::
hahah~lupe nak rotate larh...
tape laa..asalkan maksud sampai..kui3

ain revival said...

@Raji berkata ::
err..ko lak y jeles~haha
haha..lala ker??
aku maen hentam jep nama dy~kui3

ain revival said...

@Mohd Effendi ::
yup2..
same lah kita..
xsabar nak balik kampung~

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

best kan berkelah ramai2...

Heidi Shafiq said...

etak gajah? x penah nmpk.. cam sedap je..

ain revival said...

@siti nur fatimah ::
hehe..best sesangat..sebab tu i jeles tuh~

ain revival said...

@heidi shafiq ::
err..actually ain pun x pasti name benda tuh ape..sebab dy cam etak dat y i call them etak..n sebab dy besar pggil dy gajah~