Friday, April 1, 2011

love story part 1 : mencintainya dalam diam...

assalamualaikum...

cinta itu sering dikatakan buta...tapi tang mana butanya..aku pun tak pasti...kata orang perihal cinta susah nak difahami..betulkah?? tapi bagaimana mencintai seseorang dalam diam..nak diluah rasa segan..kalau tak diluah sakit la pula menanggung perasaan sensorang..aiyaa..parah-parah...kalau lelaki menyukai seseorang perempuan mungkin senang nak meluahkan perasaanya terhadap pompuan tersebut..tapi bagaimana kalau sebaliknya...??perempuan mencari lelaki...tidakkah akan dikatakan seperti perigi mencari timba..???
sekadar hiasan ..kui3
hmmm...susahkan jadi perempuan..kena control kalau suka kat seseorang..iye ke??tapi kalau aku macam malu jep nak cakap yang aku suka kat orang tu..tak tahu lah orang lain...kalau kita tak bertepuk sebelah tangan ok la kan..boleh melompat kegirangan..tapi kalau cinta ditolak mesti tak tahu kat mana nak sorok muka kan...nak berlagak cool...?? perempuan susah nak berlagak cool kalau benda-benda cam nie..mesti akan larik jep kalau jumpa lelaki tuh...
memalam pun asyik teringat..adess!!
takpelah..aku rela pendamkan saje perasaan tuh as long aku boleh bertahan...aikk..!! kenapa aku?? nie bukan cerita aku..tapi kawan kepada kawan kepada kawan aku...wink....

hmmmm...pendamkan jer laaaa....T____T

dia..insan pertama yang bertakhta....by fauziah latiff....







31 comments:

PeNgEmiS dUniA said...

aik ! ke ain ? ckp ritu fall in love ? :P

norfadillah said...

tak salah kalau perigi cari timba nie... :)

lagi pun zaman skrg nie kan, macam-macam boleh jadi..

p/s : kalau rasa malu tuk luahkan, jadilah kawan... ;) mana tau dia pun suka ka kita kan.. kan.. kann....

yuyiabuzu said...

malu-malu tapi mahu=)..bagi aku xsalah luahkan jer..tapi kena susun ayat dulu sbelom luah tu~~smoga berjaya buat kawan,kpd kawan kawan ain tu,,,n smoga berjaya buat ain espclly..xoxo

Raji berkata said...

hohoho btol2 malu tapi mahu ;D
bler org yg kte suka tegur pun kita buat macho dlm hati mmg gembira gle ;P

ain revival said...

@PeNgEmiS dUniA ::
lalalala~~
bile bile..!!!
xde pun..
fad mimpi k0t..:)

umUMRA said...

malu tp mahu..hehehe....zmn skng bnyk je gulz yg da advance g pinang laki..hihi..

but 4 me..msh mahukan lelaki yg maminang kuh..ahaks!

umUMRA said...
This comment has been removed by the author.
ain revival said...

@norfadillah ::
mmg x salah..tapi malu lah..haha
hmm..bet0i3...one step 4fard..kui3

ain revival said...

@yuyiabuzu ::
hahah..macm kisah mu ng abu kan..hehe..form 3 ag kan..tp kekal smpai skrg..respect laa..

yer2..t aku pesan kt kawan kpd kawan kpd kawan aku...kui3..

ain revival said...

@raji berkata ::
keh3...btol sesangat..nmpak jep orang y kite suka tiba2 hati dah berdebar2 kan..susah betoi laa maen dgn perasaan nie..aiyakk!!tapi still control kononnya~~

ain revival said...

@umUMRA ::
yer..zaman mmg da advance..tp still lg ade pompuan y malu..hahaha

mnnti prince charming gak nie..bile nak dtg..haha

Biela Yusoff.. said...

emm..biela setuju ngn nor fadillah...ape-ape pon tgk keadaan msng2la mcn mana..kalau beranai xslh bg tau...dia suka atau x tuk hak dia..nie pendapat biela...la..

[ apexogamy ] said...

diam tanda setuju... apetah lagi blushing..hehe..
try jelah pancing cket2.. :P

intan said...

oiittt lu kata kt kwan lu yg mne 1 hah???seb bek gwa xbpe nak trase...wahkahkah

amny said...

jangan pendam2...

nanti melepas tw ^^

ain revival said...

@biela yusoff ::
ehehe..tapi kene kumpul kekuatan mental dan fizikal dulu b4 nak luahkan..hehe

ain revival said...

@[ apexogamy ] ::
tak retilah nak pancing2 nie...
ade tips x??huhu

ain revival said...

@intan ::
alaa..xkan lu xknal kwan gwa...
y pakai baju dinner y HOWT tuh..y ala2 selebrity tuh...lalala~

ain revival said...

@amny ::
hehe..aah..lame2 t dikebas orang plak..
aiyoo!!

sekamar rindu said...

salam..

Kadang cinta itu bisa bikin kita bahagia
terkadang cinta juga bisa bikin kita menderita

Dengan adanya cinta juga
bisa bikin kita lupa atas segala-galanya

Cinta memang kadang bisa
berubah wujud menjadi belati,
menikam dan bahkan membunuh
orang yang di cintai

-sr

shahjiehan said...

pergh... jiwang siot




jom baca dan komen Contest jom edit gmbr kenangan!! dan Besday si ehem3 | ! !shahjiehan [dot] com ! ! h



hahahaaa

ain revival said...

@sekamar rindu ::
hehe..thanks yep..
dalam cinta ada segalanya kan...
y pstinya kite kena pndai mengenali dan menilai cinta kita~

ain revival said...

@ shahjiehan..::
mane ade jiwang larh~huhu

trigyy said...

cerita kawan rupenyer.. ngatkan sdiri2 tadi

ain revival said...

@trigyy ::
hehe..^^

adan said...

rasanya tak salah kot pompuan mulakan dulu.. tak pun bagi klu sikit.. biar lelaki perasan bahawa wanita tersebut meminatinya.. ^_^

ain revival said...

@adan ::
hehe..bagi klu ek..
alaa..camne nak bagi klu...??
tape2..t akn difikirkan..kui3

IeDa said...

a'ah la.. sikit berkait.. hehe.. suh la laki tuh bc my entry.. =)

ain revival said...

@ieda ::
hehe~akan ku suruh nnt~

intan said...

sye maw part 2...tlong jgn mmpitnah sye...hahaha...lu bkin kcoh r derr

ain revival said...

@intan ::
hehe..lpas exam laa~
byk keje la beb!