Sunday, April 3, 2011

aku awek kau...?? wth...!!

whom you want to admit that I was somebody in ur life..??
plez dont act like uneducated person...

statement di atas adalah status ku kat facebook semalam....kenapa aku tulis status tu..??
ini adalah mengenai seorang lelaki yang mengaku kat kawan-kawan dia yang aku nie awek dia..pelik kan..maunya aku tak marah..sedap sedap mulut hang jer nak habaq kat orang gitu kan...kite jumpa baru sekali ..tu pun tanpa diundang... kenapa kau nak jaja cerita yang 100% mengarut nie kat orang ramai..perlu ke? aku tak pernah kata pun aku suka kat kau..aku ikhlas nak kawan..aku memang kawan dengan sape-sape pun..jangan ingat aku layan chat kau sekali dua kau dah boleh espect yang aku suka kat kau..please laa..aku bukan macam tu.. 


aku bukan nak berlagak howt ke apa..tapi tak perlulah nak bercerita kat orang kalau benda tu tak betul...tak pasal-pasal menjejaskan reputasi aku yang suci murni nie...aku harap kau berhenti la nak kecoh-kecoh pasal nie..bukan apa nanti orang yang aku suka terus tak pandang aku...hehehehe

13 comments:

aZie said...

wahh~~ sgt xmalu itu lelaki.. sabar ea ain..

ZACK ENTRY said...

orang lain ada awek, dia pun nak ada awek jugak..sian dia..^^,

CHEKGU ALAN said...

untungla ramai peminat

CHEKGU ALAN said...

untungla ramai peminat

Raji berkata said...

woahhh mmg xde insurans btol dia tu :o

umUMRA said...

Malunya lah HAi lau jadi laki Tuh..kahKhakah..

Thumbs Up Ain!!

ain revival said...

@aZie :: thank yep...
ntahlaa..da xmo lyn lepas nie..

ain revival said...

@zack entry :: haha..
yer la kot..
tp at least cr la..
jgn nk jaja cite x btoi..huhu
:)

ain revival said...

@chekgu alan ::
untunglaa cikgu alan dah ade 0rang sayang..:)

ain revival said...

@raji berkata ::
hmmm..ade insurans kot dy wat camni..
kalau xdak dy x berani tuh..
hahahha

ain revival said...

@umUMRA ::
x taw dy ade perasaan malu ke x??
adoyaiii~

tq yep..:)

adan said...

ada jugak orang macam tu er..? btw sapa kah gerangannye yg di suka tu?

ain revival said...

@adan ::
xde sape pun larh...
saje 2 jep..hehe