Tuesday, July 5, 2011

sayang ke?


Girl : Am I pretty?

Boy : NO.

Girl : Do you want to be with me forever?

Boy : NO.

Girl : Would you cry if I walked away?

Boy : NO.

(She heard enough, and was hurt. She walked away, tears ran down her face. The boy grabbed her arm.)

Boy : Your not pretty, your beautiful. I don't want to be with you forever, I NEED to be with you forever. And I wouldn't cry if you walked away, I would DIE.

(Boy whispers) : Please? Stay with me.

(Girl whispers) : I will.




Drama drama drama. Tapi kalau realiti ada ke camnie? Kalau ada pun betulkah lelaki tu betul-betul ikhlas. Lelaki sekarang ramai yang bermulut manis. Hari ni  cakap sayang kita, esok lusa belum tentu lagi.

Korang lelaki yang ada awek tu jagalah awek korang baik-baik. Jangan permainkan perasaan anak dara orang. Kalau tak sayang, lepaskan dengan cara baik. Jangan bagi diaorang harapan palsu.


Tapi ada lagi kan lelaki baik di luar sana untuk aku kan? kan kan kan ? HAHAHAHA


~^^,


57 comments:

Raji and Yeen said...

lelaki tak semua teruk la..
lalala

Green Apple said...

lelaki tak semua teruk... tapi kebanyakannya... hehe... :)

ain revival said...

@raji :

yer la..ko x teruk..

lalal~

ain revival said...

@green apple :

hehe..dyeorang nakal jer kot~

adan said...

ada lagi kot lelaki yg baik.. ehehe

pasal bagi harapan tu..klu dah tak suka susah nak beterus terang tatao kenapa..

muhamad hanif said...

Aku, aku..

AHHAHAAHHAAHAH


*ni pun harapan palsu ke ?

lilypelangi said...

alolo~ sweetnyer laki cm tu :D

deeya said...

nak dapat yang terbaek , kene jadi yang terbaek jugak .. harap2 masih ade yg terbaek . kan kan kan ?? hahakz !

Lieyda said...

huhu ssh nak jumpa lelaki yg boleh idup sme2 msa ssh dan sng. sy penah alaminya.

Abu Huzaifah said...

kjar dahulu cita2 sebelum knal erti cinta... abu huzaifah sgt prihatin.. :)

Umi Asura Sanusi said...

mesti ade sorang tu nanti unutk awak..hehe

sara zainol said...

sweetnye.. nk cam ni jgk la.. haha :)

ain revival said...

@adan ::

mane bleyh.kena bgtaw. kesian? lagi kesian kalau dy x dsayangi lagi sebenarny~

ain revival said...

@hanif :

hahaha..mmg fake glerr..

ain revival said...

@lily::

hehhe..tahu takpe. untunglaa~

ain revival said...

@deeya ::

betol2..untuk dpt y trbaek.jdkan kita y trbaek dulu..huhu

ain revival said...

@lieyda ::

mesti byk pngalaman nie..hehe

Faraa Eiman's said...

ada lagi ke macam nieyh ? haha

ain revival said...

@abu huzaifah :

ak x bercinta larh..

tq atas keprihatinan AH ~^^,

ain revival said...

@umi :

hehehe..insyaallah~

ain revival said...

@sara ::

hahah.nak mcm ni jgak! :P

ain revival said...

@faraa ::

hahah.ntahlaa.ade kot.tp ssh nak cari~

Aujinz said...

ade punye..
Bersabarlah mencari..

ain revival said...

@aujinz :

hehehe..:)

beLLa said...

tak semua laki teruk. tp nak cari y betul2 baek tu yang susa ;p

Nour Akmal said...

huhu..btl jgk..tp xsemua mcm ni..

i am S!L4H.. said...

hehe. bkn semue laki mcm tettttt

apik pehe said...

alaaa..apik dah baik2 ni haa

fiezah91 said...

hehe. bukan semua lelaki macam tu kot. hehe.insyaAllah ada lelaki baik untuk kamu :)

WZulhilmi said...

Setiap org dh ada jodohnya sndiri. cuma cepat atau lambat je yg bezanya. =)

Murni Yusoff said...

brape lelaki yg mcm kt dialog @ drama tu ek..hehe..setianya..

insyaAllah nnti dpt yg terbaik utk dri awk =)

Cik Ungu Kamila said...

Insyaallah masih ada lelaki baik di luar sana. semoga kita sama2 dpt dipertemukan dengan mereka. amin :)

amna said...

kalau macam ni la, sabar jela kata orang.. :'I

alif haris said...

ye betul2 .. ramai lg kumbang yg bebas berterbangan dan baik ^^

ABU said...

tak semua!! :D
huhuhu..

Mohd Yusuf said...

laki baik dgn pompuan baik nie aku tak tahu la ada lagi ke tidak. Susah nk tgk kebaikan seseorang nie.

Yang pasti, lelaki baik hanya untuk perempuan yang baik, begitu la sebaliknya... :D

aleen aiden said...

halalalaa kemaen sweetnye!hu3

ain revival said...

@bella ::~~
tahu takpe..susah kan nak cari y suit

ain revival said...

@akmal :

hehe..bt0l2~

ain revival said...

@silah ::

tetttttttttttt!

ain revival said...

@apik :

hehe..apik mmg baek! tbe2 ase loya~

ain revival said...

@fiezah :

insyaallah~

ain revival said...

@wzulhilmi :

haha..tggu mase jer laa~

ain revival said...

@murni :

huhu..ntah laa ade ke x..

Insyaallah~

ain revival said...

@cik ungu ::

amin~

ain revival said...

@amna ::

kesabaran itu sanagt penting~

ain revival said...

@alif ::

hahha..nk cari kumbang tuh~

ain revival said...

@abu :

HAHAHA..

OK ok~

ain revival said...

@yusof :

hehe..kena jd pompuan y baek la kan~

ain revival said...

@aleen ::

hehe..tu laa~

kiera'sakura said...

x semua laki mcm tue kowt...

kira dah jumpa sorang tapi ikhlas atau x tue kurang pasti... tapi mintak2nye ikhlas la.. hihihi =)

HaNa Hani said...

tahu xpe!!
mase kapel tabor janji manis macm2
break je dok kutok macm2...
ape laa
^_^

tieykah said...

Masih berlambak lelaki baik:)

ain revival said...

@kiera :

just doakan y terbaek yep :)

ain revival said...

@hana hani ::

huhu..taw tape..dah clash cite bnda bkn2~

ain revival said...

@tiekah ::

hehe..cari jer la..nt jmpa..

alif haris said...

hehe .. tp tak sume laki mcm tu kan ^^

ingatlah kdg2 Allah temukan kita dgn orag yg slh agar mnjadi pengalamn hidup kita hehe