Saturday, January 21, 2012

how to be lelaki AWESOME di mata perempuan

assalamualaikum...

1) awak tak handsome macam david bekham takpe, awak tak seromantis macam aaron aziz takpe, awak hitam macam K. rajagopal takpe. semua tu tak penting, asalkan awak sangat baik, jujur, soleh. awak adalah lelaki yang awesome.

2) awak takde kereta besar takpe, awak takde motor besar takpe,  sebab awak sangat awesome bila tolong alihkan moto lain untuk bagi ruang kepada moto saya masuk parking. almaklumlah kudrat saya sebagai seorang perempuan tak sekuat untuk mengangkat moto yang berat tu.

3) awak sangat awesome bila bagi kucing makanan kat kucing terbiar. tak kisahla itu makanan awak yang tak habis atau memang awak belikan untuk kucing tu. bagi saya awak lelaki yang sangat penyayang.

4) awak sangat awesome bila awak jujur  nak berkenalan dengan perempuan. bukan dengan bermanis mulut sahaja, bermanis muka untuk membuat si dia terpikat, tapi dengan hati yang ikhlas serta dengan niat yang baik.

5) awesome nya awak bila tolong perempuan angkat barang yang berat. bukan kami nak ambil kesempatan. tapi tak salah kan kalau membantu. rasanya takde perepuan yang akan cakap

 "poyolah mamat nie!, nak ngorat aku lettewwww."


kalau ada yang cakap, lempang jer mereka. tapi haruslah dengan niat bukan ambil kesepatan lain. hanya ingin membantu sahaja.

5) awak, lelaki diciptakan untuk perempuan dan begitulah sebaliknya. awak sangat awesome bila setia kepada pasangan awak.

6) wahai lelaki, awak sangat awesome bila tak menjadi lelaki yang dayus. yang selalu ikut segala kemahuan kekasih bagai lembu dicucuk hidung padahal awek sering melakukan kesalahan. awak, untuk menjadi lelaki yang awesome, awak harus menasihati mereka ke arah kebaikan.

7) sangat awesome bila awak menjadi teladan kepada kekasih, isteri atau anak-anak. jadilah lelaki yang boleh memimpin bukanlah lelaki yang lemah.

8) awak, banyak benda yang boleh menjadikan awak lelaki yang awesome sebenarnya. awak sendiri tahu kan. hormatilah ibu awak, hormatilah perempuan. Insyaallah, awak akan diredhaiNya.

9) awak SUPERDUPPER awesome kalau tak minat K-POP. hehe. (kidding jep)


p/s : terkenang lelaki yang tolong aku masa kat KTM Padang Jawa tengahari tadi. walaupun tak kenal, tapi sudi membantu. awak sangat awesome. terima kasih kepada dia yang tak diketahui namanya. jasamu sangatku kenang.


6 comments:

Far8 budak baik said...

tu ar..kadang aku tlg pempuan sebab
kesian je..tgk mcm sorang je..
bukan nak ngorat mane pun...
sikit tu ade ar..
hahahahaha

miss_nafisah said...

penah jumpe lelaki yg osem.. tem tu aku dok berimpit dgn 4 lelaki besar2 kat seat paling blakang dlm bus, then aku segan gleeee, then aku terus dok kat lantai, ad lah dalam 5 minti dudukkat lantai, then budak laki yg dok kat bangku sebelah aku tem aku dok lantai tu tanye "kenape duduk kat lantai nie?" then aku ckp, aku malu nak duduk tempat aku sbb sume laki.. aku dok tengah .. huhhu.. then laki tu ckp cm nie, "tak pe, awk duduk tempat sy, bia sy duduk blakang tempat awk" ALLAH je mampu balas jasa lelaki itu.. thnks man ^^

Anonymous said...

awak sangat osem bile awk xtypo...kahkahkah...kwoitttttttt

intan said...

hye anon kwoitttt yg osem....

AnnYa said...

wow, siap de pic donghae and leeteuk lgi..

lisa poker said...

Hai Teman ..., kami dari Agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ingin mengajak kamu bergabung di DNAPOKER.

jackpot dan withdraw selalu menantikan kalian guys.Dengan modal yang sangat terjangkau sudah dapat bermain di semua permainan ^_^
♠ Ceme
♣ Poker
♥ Capsa
♦ DominoQQ
♠ Omaha
♣ Super Ten

Adapun bonus-bonus yang kami berikan untuk para pecinta poker Indonesia
♠ Bonus New Member 20% max bonus Rp 300.000,-
♣ Bonus setiap Deposit 5% max bonus Rp 100.000,-
♥ Bonus Cashback rollingan 0,3%
♦ Bonus Refferal 15% ( Seumur Hidup )

♠ Minimal Deposit Rp 10.000,-
♥ Minimal Withdrawal Rp 30.000,-

So tunggu apa lagi segera daftar agen poker terbaik dan agen poker terpercaya ---->>> DNAPOKER

Untuk info lebih lanjut dapat Hubungi Livechat kami Atau :
WA : +8558692773
BBM : E33FF559
Wechat : DNAPOKER

link alternatif kami :
www.dnawin.net
www.dnawin.co