Thursday, November 29, 2012

Boikot

Sekarang masih panas pasal boikot-boikot bagai ni.

Aku panas hati sangat-sangat

Kalau kau tak nak boikot kau duk diam jer lah. tak payah nak bising cakap

                                       " eh, dyeorang ni boikot kejap jer ni. Lepas ni makan la M_ _ tu. Tipikal Malay  punya perangai "

Sedih aku dengan manusia macam nie. At least orang-orang ni dah berusaha untuk membantu orang yang sama agama dengan kita. Kau ape kau buat? Tahu kutuk, tahu maki.  Asal kau selamat, kau buat derk jep dengan penderitaan orang lain.

=.="

2 comments:

misz sheyla said...

setuju2.....kalau xnak sama2 boikot pun atleast jgn perkecilkan usaha orang lain....

Anum said...

agree