Saturday, November 10, 2012

Ada apa dengan Maggi


Maggi paling digemari pelajar-pelajar universitas tak kira dalam dan luar negara tatkala tengah sengkek terutamanya di hujung sem. Aku pernah mengalami keadaan ini. Kau pun pernah jugak kan??

Maggi.

Cepat di masak, Sedap di makan !

Sesuai dengan tagline nya. Itulah realiti. Tatkala malas nak masak apa-apa or tak reti masak apa-apa. Maggi adalah penyelesaian terbaek.

Campak bawang putih, bawang merah, cili merah, lauk pauk, sayur !

Siap !


Alhamdulillah..


Habis licin.

Teima kasih maggi kerana hadir dalam hidup aku. Kau memang enak. All da best. HAHA

1 comment:

ct kektus said...

hai. :)


biasa kalau kat hostel, rendam je. walau rendam tetap licin. heuheu :D