Tuesday, February 7, 2012

mamak sekarang layan k-pop.

 K-pop ! k-pop! k-pop !

sini sana sibuk membicarakan perihal artis-artis korea tersebut. naik muak aku dengar. eh eh, aku bukannya anti k-pop pun tapi kurang berminat jer.

kawan-kawan aku bukan main lagi ketawa tak ingat dunia tengok running man. tapi aku wat derk jep. kontrol ayu la kononnya. bukan taknak tengok tapi tak berminat. tapi aku sure kalau aku tengok sekali aku akan tengok lagi lepastu. ADDICTED!

yang paling tak boleh blahnya bukan setakat Melayu, Cina je yang layan k-pop. mamak pun layan wey. semalam kiteorg lepak kedai mamak sekitar pusat komersial, Seksyen 7. dyeorang buka channel bape entah tapi channel tu dup tayang muzik k-pop pah ceroh. 

kawan aku sorang panggillah mamak tu suruh tukar channel tapi dy wat derk jep. angguk-angguk tapi tak tukar pun. geram betol laa. mungkin diaorang ingat customer yang lain terhenjut-henjut menari ikut muzik k-pop tu ke. huh. ngoi betul.

hmm. sekarang fenomena k-pop. mamak pun tak ketinggalan nak layan gak.


p/s ; yang ni memang tak boleh nak tipu. mamat-mamat k-pop semua hensem tahap gapan. minah-minag dia pun kiut miut jer. macam puteri salju jer.

No comments: